Veel gestelde vragen

Home > Veel gestelde vragen > ruilen / retourneren

top

Hoe kan ik een artikel retourneren of omruilen

Als een product je niet bevalt kan je dit binnen de 14 dagen na orderdatum aan ons terugsturen. Volg hiervoor onderstaande stappen:

1. Vul op de contactpagina het bestelnummer, het artikelnummer en de reden in.

2. Je krijgt zo spoedig mogelijk antwoord van ons met de juiste te volgen richtlijnen.


Het betaalde bedrag wordt teruggestort zodra we het geretourneerde artikel terug in ons bezit hebben. Het spreekt voor zich dat het betreffende artikel enkel kan terug gezonden worden in perfecte, originele, onbeschadigde en ongebruikte staat, en in de originele verpakking. Indien je een artikel wenst te retourneren, die bij jou aan huis geleverd werd met dropshipping rechtstreeks vanuit de betreffende firma, (betreft veelal een meubel) wordt er verwacht dat deze geretourneerd wordt naar de betreffende firma, mits overleg vooraf. De kosten van terugzending en extra verzendkosten zijn ten laste van de koper.  Indien Lunabloom zich vergist heeft, nemen wij de retourkosten en extra verzendkosten op ons.


Wat kan ik niet retourneren, omruilen of annuleren
Behang, producten speciaal voor u ontworpen of besteld (bijv. meubels) en producten met korting kunnen niet geretourneerd, omgeruild of geannuleerd worden.

Laat je een retourzending niet op voorhand weten dan wordt de retourzending niet aangenomen.